آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»تجهیزات پزشکی»توالت فرنگی دیواری آسانا
توالت فرنگی دیواری آسانا-pic1

توالت فرنگی دیواری آسانا

با توجه به کوچک شدن خانه ها و زندگی آپارتمانی ، معمولا کمترین فضا به سرویس بهداشتی تخصیص داده می شود.از طرفی به دلیل عادات و روش زندگی عموم مردم،بیشتر افراد با مشکلات کمر درد و زانو درد درگیر هستند.برای کاهش فشار بر زانو و کمر هنگام دفع ، بهترین گزینه استفاده از توالت فرنگی است.از آن جایی که سرویس های بهداشتی کوچکند معمولا" جایی برای نصب توالت فرنگی سرامیکی تعبیه نشده است.برای رفع این مشکل شما می توانید از توالت دیواری آسانا استفاده نمایید.این توالت به آسانی نصب می شود و پس از استفاده ، به سمت دیوار خم شده و جایی را اشغال نمی کند.
توجه فرمایید برای استفاده از توالت دیواری آسانا ، از بالای سنگ توالت تا دیوار دست کم 15 سانتی متر (20 سانت بهتر است) فضا مورد نیاز است.البته اگر هم نباشد می توان نصب نمود ولی کسی که تمایلی به استفاده ندارد هنگام نشستن روی سنگ توالت ، فضای کمتری در اختیار خواهد داشت. اگر بالای سنگ توالت تا 20 سانتی متر (یک کاشی) فاصله باشد توالت دیواری در آن فاصله جمع می شود و مزاحم نشستن نمی شود.
توالت دیواری آسانا دارای قیف سیلیکونی تاشو نیز می باشد.(البته این کالا را باید جداگانه خریداری نمایید).تحمل وزن این توالت طبق گفته ی تولیدکننده 150 کیلوگرم است.
شما می توانید توالت دیواری آسانا را از فروشگاه اینترنتی شفادرمان دارای نماد اعتماد الکترونیکی خریداری نمایید
www.shafadarman.com
نجفی 09122600751
کرج نرسیده به پمپ بنزین فردیس نبش گلستان 40 پلاک 2018
02636605190
ارسال رایگان با تیپاکس به سراسر ایران


آگهی دهنده: taher
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - تجهیزات پزشکی در کرج
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۱۹
بازدید: 962 بار
ایمیل: