آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»تجهیزات پزشکی»دستگاه هیدرودرمی جهت جوانسازی و زیباسازی
دستگاه هیدرودرمی جهت جوانسازی و زیباسازی-pic1

دستگاه هیدرودرمی جهت جوانسازی و زیباسازی

دستگاه هیدرودرمی جهت جوانسازی و زیباسازی پوست صورت
دستگاه هیدرودرمی Eshnider ساخت شرکت شتاب الکترونیک و تولید شده از قطعات آلمانی ، در نوع خود عالی میباشد و از 3 قسمت جداگانه تشکیل شده است:
1-قسمت ویتامینه یا یونیزاسیون
2-قسمت پاکسازی یا دزن کریستاسیون
این دو جمعا سیستم گالوانیک را شامل میشوند.
3-قسمت اولترا وایوله یا ماورائ بنفش یا های فرکانسی
در سیستم گالوانیک تجزیه الکتریکی مواد توسط دو قطب مثبت و منفی صورت میگیرد.به این نحو که قطب منفی در دست بیمار و قطب مثبت در دست کاربر قرار میگیرد.سپس مواد ویتامینه توسط کاربر روی پوست بیمار گذاشته میشود و با حرکت دادن الکترود مثبت توسط کاربر مواد ویتامینه جذب پوست میگردد.به این عمل ویتامینه یا یونیزاسیون گفته میشود.عملکرد دیگر این دستگاه پاکسازی یا دزن کریستاسیون میباشد.این دو عملکرد توسط کلید دو وضعیتی واقع در قسمت جلوی دستگاه از یکدیگر تفکیک شده است.به این ترتیب که هرگاه کلید در وضعیتی قرار بگیرد که چراغ سبز کوچک روشن شود عمل ویتامینه انجام میشود و هرگاه چراغ قرمز کوچک روشن شود عمل پاکسازی صورت میگیرد.
سیستم اولترا وایولت دارای دسته مخصوص تیوپها و 5 عدد تیوپ شیشه ای متشکل از شانه ای و دو عدد دوشی شکل(یک عدد مادون قرمز و یک عدد ماوراء بنفش)و نوک تیز و هلالی میباشد.متخصصین از هرکدام برای کار بخصوصی استفاده مینمایند و بهتر است ابتدا کار را با سیستم اولتراوایولت (بااستفاده از تیوپ ماوراءبنفش)شروع نمایند.
ضمنا هر سیستم در دستگاه هیدرودرمی دارای کلید روشن و خاموش مجزا میباشد و هرگز نباید از سه سیستم همزمان استفاده شود.
همچنین این دستگاه همراه با یک عدد محلول هیدرودرمی رایگان و سی دی آموزشی ارائه میگردد.
قابل ذکر است که دستگاه هیدرودرمی فاقد هرگونه خطر میباشد و کشورهای پیشرفته دنیا مدت چهل سال است که از دستگاه hydrodermi استفاده مینمایند.
همچنین دستگاه هیدروگالوانیک با سیستم دیجیتال توسط شرکت شتاب الکترونیک عرضه گردیده است.
بدلیل اینکه شرکت شتاب الکترونیک تولیدکننده اصلی دستگاه هیدرودرمی میباشد با خرید مستقیم از شرکت، قیمت دستگاه هیدرودرمی برای خریدار از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه میباشد و از نظر خدمات پس از فروش،خریدار میتواند براحتی با تولیدکننده اصلی دستگاه hidrodermi ارتباط برقرار کند.
دستگاه هیدرودرمی دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد و ارسال دستگاه hydrodermy به اکثر نقاط کشور رایگان است.
جهت آشنایی با سایر دستگاههای پزشکی تولید شده توسط شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی واقع در مشهد، بلوار پیروزی، مجتمع ارم،شرکت شتاب الکترونیک تماس حاصل فرمایید. 05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس 05138839201
اطلاعات بیشتر در shetabelectronic.epage.ir


آگهی دهنده: شرکت شتاب الکترونیک
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - تجهیزات پزشکی در مشهد
آدرس: مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم،شرکت شتاب الکترونیک
قیمت: لطفا تماس حاصل فرمایید
به روز شده در:۱۳۹۷/۶/۷
بازدید: 308 بار
ایمیل: