آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»تجهیزات پزشکی»حمام التراسونیک Elma
حمام التراسونیک Elma-pic1

حمام التراسونیک Elma

تهیه حمام های شستشو دهنده با امواج فراصوت برند Elma (حمام التراسونیک) از نمایندگی معتبر در ایران در ابعاد و حجم مختلف
کاربرد دستگاه در صنایع مختلف : تعمیرات موبایل و برد الکترونیک ، طلا و جواهر سازی ، شستشو تجهیزات پزشکی و...
پاک کننده التراسونیک الما دارای مبدلی است که انرژی الکتریکی را به امواج التراسونیک تبدیل می کند. مبدل معمولاً از یک ماده پیزوالکتریک مانند کوارتز ساخته شده است. هنگامی که جریان الکتریکی به مبدل اعمال می شود، مرتعش می شود و امواج التراسونیک ایجاد می کند.
امواج التراسونیک از طریق مایع موجود در مخزن پاک کننده التراسونیک منتقل می شود. اشیایی که باید تمیز شوند در مخزن قرار می گیرند. امواج التراسونیک باعث ایجاد حباب های ریز در مایع اطراف اجسام می شود. حباب ها به شدت فرو می ریزند و یک عمل پاک کنندگی ایجاد می کنند که کثیفی، چربی و سایر آلاینده ها را از اجسام پاک می کند.
دستگاه التراسونیک برای چربی ها و آلودگی: پاک کننده التراسونیک همچنین دارای یک عنصر حرارتی است که مایع داخل مخزن را گرم می کند. گرما به حل شدن کثیفی و چربی کمک می کند و حذف آنها را راحت تر می کند.
تمیزکننده التراسونیک معمولاً برای یک دوره زمانی مانند 10-30 دقیقه کار می کند. مدت زمانی که تمیز کننده التراسونیک کار می کند به نوع اشیاء تمیز شده و سطح تمیز کردن مورد نیاز بستگی دارد.
پس از پایان کار پاک کننده التراسونیک، اجسام از مخزن خارج می شوند. آنها باید با آب تمیز شسته شوند تا محلول تمیز کننده باقیمانده از بین برود.


آگهی دهنده: کیمیا تجهیز طایی
تلفن: 02177132237-8 (حین تماس لطفا بفرمایید که آگهی رو در سایت سودایران دیده اید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تجهیزات پزشکی در تهران
به روز شده در:۱۴۰۳/۱/۲۰
بازدید: 75 بار
ایمیل: