آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»تجهیزات پزشکی»دوربین میکروسکوپی شرکت The Imaging Sourc
دوربین میکروسکوپی شرکت The Imaging Sourc-pic1

دوربین میکروسکوپی شرکت The Imaging Sourc

دوربین میکروسکوپی DFK MKU130-10x22 تنها دوربین موجود در بازار است، که امکان نصب مستقیم بر روی تمامی میکروسکوپ¬ها را دارا است. در کنار این ویژگی، دوربین TIS توانایی ضبط تصویر از تمامی دامنه دید موجود (به‌مانند آنچه از چشمی قابل‌رؤیت است) بدون بهره¬گیری از هیچ¬گونه آداپتور نوری را دارا است.
1. دوربین DFK MKU130-10x22 توانایی ضبط کل دامنه دید قابل‌رؤیت از چشمی را بدون استفاده از هرگونه آداپتور نوری را دارا است.
به‌طورمعمول، تنها زمانی می¬توان با استفاده از یک دوربین C-Mount کل دامنه دید میکروسکوپ را پوشش داده از یک آداپتور نوری (نوع آداپتور باید با نوع سنسور به‌کاررفته در دوربین هماهنگی و هم¬خوانی داشته باشد) مجزا استفاده شود. دوربین DFK MKU130-10x22 را نه‌تنها می¬توان به‌صورت مستقیم به‌تمامی میکروسکوپی¬ها نوری متصل کرد، بلکه می-توان با این دوربین بدون نیاز به آداپتور تصویر کل دامنه دید میکروسکوپی را ضبط نمود.
2. استفاده از آداپتور نوری انتخاب¬های شمارا محدود می¬سازد.
تعویض کردن دوربین کنونی با دوربین C-Mount دیگر که از سنسور متفاوتی استفاده می¬کند، شمارا مجبور می¬سازد که آداپتور نوری دیگری متناسب با سنسور جدید استفاده کنید.
3. داشتن رزولوشن بالا به معنای داشتن بزرگ‌نمای کمتر، FOV بزرگ و افزایش DOF است.
دوربین DFK MKU130-10x22 با داشتن سنسور نوری با رزولوشن 4128X3096 (13MP) دارای کیفیت تصویر بی-نظیری است. مزیت استفاده از حداکثر رزولوشن به‌منظور عکس¬برداری آن است که، کاربر میکروسکوپ می¬تواند از بزرگ‌نمای کمتر و درنتیجه دامنه دید بیشتری بهره ببرد.


آگهی دهنده: شرکت دیده بنیان پارس
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - تجهیزات پزشکی در اصفهان
آدرس: اصفهان- خیابان فردوسی
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۲۲
بازدید: 352 بار
ایمیل: